Politica de retur
Returul/schimbul/preluarea în garanție a produselor, precum și anularea sau stornarea facturilor se va face DOAR în baza formularului de Retur/Schimb/Garanție.
În lipsa formularului, nu se poate face niciun fel de operațiune de retur/schimb/garanție.
CONDIȚII DE RETUR
Extras din “Termeni și condiții” referitor la condițiile care trebuie îndeplinite pentru retur:
- 10.1.3. furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar (ex: produse aduse pe comandă).
- 10.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
- 10.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător (ex: aparate miofuncționale).
- 10.1.9. furnizarea de Bunuri care necesită condiții speciale de păstrare și/sau depozitare (temperatură controlată, etc.) (ex: adezivi din gama Ultradent).
Pentru produsele aflate în situațiile de mai sus, acestea nu pot fi returnate în condițiile în care furnizorul nu asigură garanție decât dacă se respectă cu rigurozitate condițiile de păstrare și/sau depozitare.
PRODUSE ADUSE PE COMANDĂ
Pentru a plasa comanda către furnizor, trebuie achitat un avans de 50%, urmând ca restul de 50% să fie achitat la livrarea mărfii.
Marfa adusă pe comandă se returnează doar dacă nu corespunde din punct de vedere calitativ. În condițiile în care clientul se răzgândește din alte motive, returul nu este justificat și nu poate fi acceptat.
PERIOADA ÎN CARE SE ACCEPTĂ RETURUL
Extras din “Termeni și condiții” referitor la perioada în care se acceptă returul de produse.
9.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
9.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur.
GARANȚIA CLEȘTILOR
Pentru cleștii (cutterele) aflați în garanție:
Se oferă un clește de același tip în condițiile în care utilizatorul a respectat indicațiile de utilizare incluse în ambalaj, în conformitate cu specificațiile fabricantului. Dacă există posibilitatea de a oferi imediat cleștele pentru înlocuire, atunci perioada de garanție nu se va extinde.