Da, uneori apar și probleme. Noi încercăm de fiecare dată să le rezolvăm cât mai repede, cu calm, responsabilitate și cu respect pentru fiecare dintre dumneavoastră. Vrem ca toți clienții noștri să fie mulțumiți.

Vom încerca să soluționăm problema pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, vă puteți adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC). ANPC vă poate sprijini în soluționarea problemei, dacă este vorba de un caz reglementat de legislația privind protecția consumatorilor.

Înainte de a vă adresa ANPC, recomandăm să citiți termenii și condițiile de pe platforma noastră online. Pentru remedierea situației ne puteți contacta telefonic, la numărul 021.430.12.87 sau pe adresa de email sales@orthofocus.ro.

Orice eroare care aparține ORTHO FOCUS S.R.L. va fi remediată în cel mai scurt timp posibil de la sesizarea telefonică sau în scris pe e-mail.

Nu uitați să ne comunicați nouă mai întâi eventualele probleme. Suntem aici pentru a le rezolva!